0746 188 012
claudia_indreica@psihoselect.ro

en_GB
en_GB ro_RO
Psihoselect Psihoselect
  • Home
  • ABOUT US
    • The team
    • Psihoselect history
    • HR Trainee program
  • Services
    • Executive & Middle Management Recruitment
    • Headhunting Top Management
    • Assessment and Development Center
    • Employee Personality Assessment
  • Looking for a job
  • Available jobs
  • Blog
  • Contact
  • Home
  • ABOUT US
    • The team
    • Psihoselect history
    • HR Trainee program
  • Services
    • Executive & Middle Management Recruitment
    • Headhunting Top Management
    • Assessment and Development Center
    • Employee Personality Assessment
  • Looking for a job
  • Available jobs
  • Blog
  • Contact
  • Home
  • Blog
  • Impactul digitalizarii in vanzarile B2B si profilul vanzatorului

Blog

01 Mar

Impactul digitalizarii in vanzarile B2B si profilul vanzatorului

  • De Claudia Indreica
  • In Blog

Pandemia a accelerat schimbarea modelului de vânzări din companii. Estimarea este ca până în 2025, impactul digitalizarii va fi mare. Aproximativ 80% din interacțiunea dintre un client și un furnizor să se realizeze prin canale digitale. Acest lucru va modifica și strategia de vânzări a companiilor, fiind centrată pe client – acolo unde acesta se așteaptă să interacționeze și să facă tranzacții cu posibili furnizori.

Odată cu schimbarea modelului de vânzare se schimbă și profilul omului de vânzări și abilitățile necesare.

In evenimentul realizat de Ph.D Claudia Indreica impreuna cu DWNT SI CFAC, comunitatile oamenilor de afaceri vorbitori de germana si franceza, am abordat vânzările ca un catalizator al schimbărilor din companii si impactul digitalizarii.

Principalele prioritati ale liderilor de business – actiuni necesare – Kurt Weber Managing Director – Horvath&Partners

Strategii noi de business in contextul schimbarilor din piata – Pascal Fesneau, Director General – Pfeiffer Vacuum Romania

Modelul de business pe care il definim post pandemie pornind de la oameni, piață, clienți – Marcel Borodi, Founder and CEO BRINEL

Optimizarea proceselor de vanzare si modul in care s-a schimbat piata – Ovidiu Hoza, Director National Vanzari – Pehart Grup

Profilul omului de vanzari – redefinirea prezentă deja in piată – Claudia Indreica, CEO Psihoselect

Operationalul si calitatea serviciilor – componenta care potenteaza relatia comerciala B2B – Luigi Vendrami, Quality&Compliance Manager Fan Courier &Executive Director -Fan Security

#businessknowledge​ #businessopportunities​ #b2bsales​ #psihoselect​ #dwnt​ #cfac​ #sellerprofile​ #salesdigitalization #impactuldigitalizarii

 

SendWhatsAppLinkedInEmail
Cuvinte cheie:Ro

Our latest articles

Impactul Digitalizarii si modelului de vanzari
Impactul digitalizarii in vanzarile B2B si profilul vanzatorului
01Mar,2021
Cum se schimbă locurile de muncă
How Jobs and Skills in Demand Change in Romania.
01Mar,2021
Cum se schimbă locurile de muncă
Cum se schimbă locurile de muncă și competențele solicitate în România
01Mar,2021

LinkedIn

Facebook

CONTACT US

0746 188 012

office@psihoselect.ro

claudia_indreica@psihoselect.ro

Mioritei Street, No. 2, Floor 2, Cluj‐Napoca, Cluj, 400380

Articol: "COVID-19 - Cum și-a adaptat Psihoselect comunicarea cu candidații și clienții în această criză? Cum au loc interacțiunile?"

FOLLOW US

  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube

HR CORNER

Keep up to date with Psihoselect news!

Proud member of:

COPYRIGHT © 2021. ALL RIGHTS RESERVED BY PSIHOSELECT

  • Terms and conditions
  • Confidentiality
  • Cookies
Acest site folosește cookie-uri pentru a vă asigura cea mai bună experiență.În regulăPrivacy Policy