Impactul digitalizarii in vanzarile B2B si profilul vanzatorului
Pandemia a accelerat schimbarea modelului de vânzări din companii. Estimarea este ca până în 2025, impactul digitalizarii va fi mare. Aproximativ 80% din interacțiunea dintre un client și un furnizor să se realizeze prin canale digitale. Acest lucru va modifica și strategia de vânzări a companiilor, fiind centrată pe client – acolo unde acesta se așteaptă să interacționeze și să facă tranzacții cu posibili furnizori.
Odată cu schimbarea modelului de vânzare se schimbă și profilul omului de vânzări și abilitățile necesare.
In evenimentul realizat de Ph.D Claudia Indreica impreuna cu DWNT SI CFAC, comunitatile oamenilor de afaceri vorbitori de germana si franceza, am abordat vânzările ca un catalizator al schimbărilor din companii si impactul digitalizarii.
Principalele prioritati ale liderilor de business – actiuni necesare – Kurt Weber Managing Director – Horvath&Partners
Strategii noi de business in contextul schimbarilor din piata – Pascal Fesneau, Director General – Pfeiffer Vacuum Romania
Modelul de business pe care il definim post pandemie pornind de la oameni, piață, clienți – Marcel Borodi, Founder and CEO BRINEL
Optimizarea proceselor de vanzare si modul in care s-a schimbat piata – Ovidiu Hoza, Director National Vanzari – Pehart Grup
Profilul omului de vanzari – redefinirea prezentă deja in piată – Claudia Indreica, CEO Psihoselect
Operationalul si calitatea serviciilor – componenta care potenteaza relatia comerciala B2B – Luigi Vendrami, Quality&Compliance Manager Fan Courier &Executive Director -Fan Security
#businessknowledge #businessopportunities #b2bsales #psihoselect #dwnt #cfac #sellerprofile #salesdigitalization #impactuldigitalizarii