CONTABIL ȘEF – Locație: Bihor
(pozitie inchisa)
Psihoselect realizeaza procesul de recrutare si selectie pentru o companie partenera care activeaza in domeniul industriei alimentare, pentru rolul de:
CONTABIL ȘEF
Locatie: Jud. Bihor
Rol: Organizeaza si coordoneaza contabilitatea operatiilor de capital, imobilizarilor, stocurilor, tertilor, trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, in conformitate cu legislatia in vigoare.
Responsabilitati:
- Organizeaza si coordoneaza departamentul contabil, avand 5 persoane cu roluri alocate in functie de operatiunile contabile gestionate;
- Efectueaza analize financiar contabile pe baza de bilant, balanta de verificare, bugete de venituri si cheltuieli, cont de profit si pierdere, cash-flow, etc.;
- Intocmeste si depune declaratiile fiscale ale societatii in relatia cu ANAF, declaratia intrastat, alte declaratii solicitate de lege, care reprezinta societatea in cazul unor eventuale controale;
- Organizeaza si coordoneaza controlul financiar preventiv, stabilind operatiunile si documentele ce se supun controlului financiar preventiv, precum si persoanele care exercita acest control;
- Avizeaza lucrari pe probleme de contabilitate a stocurilor, de urmarire, evidenta, decontari, cheltuieli-venituri, bilant, analize de sistem, tehnica de calcul;
- Efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la inceputul activitatii, cel putin odata pe an, pe parcursul functionarii sale, in orice situatii prevazute de lege si de cate ori Directorul General al societatii o cere;
- Gestionarea disponibilului din conturile bancare ale societatii, verificarea si urmarirea incasarii la termen a creantelor societatii, verificarea si urmarirea efectuarii platilor catre furnizori, salariati si alti creditori ai societatii;
- Se asigura de facturarea la termen, conform normelor interne ale societatii, a bunurilor livrate catre clienti;
- Supravegheaza reconcilierea si inchiderea conturilor;
- Intocmeste documentatiile pentru acordarea de credite, leasing, alte societati financiare, precum si documentatiile privind accesarea fondurilor europene, guvernamentale;
- Raspunde de indeplinirea oricaror altor sarcini prevazute de Legea contabilitatii 82/1991, de regulamentul de aplicare a acesteia, precum si de celelalte reglementari legale in vigoare, pe linie economica si financiar-contabila;
Cerinte:
- + 3 ani experienta in domeniul financiar-contabil ca Economist Senior, Contabil Șef sau functii similare;
- Diploma de licenta in Contabilitate/Finante;
- Cunostinte avansate de utilizare a calculatorului, inclusiv competențe in MS Office, instrumente de tip ERP si aplicatii de raportare;
- Cunostinte vaste in domeniul legislatiei contabile si fiscale;
- Abilitati interpersonale, capacitatea de a comunica si de a gestiona bine la toate nivelurile organizatiei;
- Abilitati de coordonare a unei echipe;
- Rezolvare a problemelor si capacitatea de a lua decizii bazate pe analize precise si in timp util – respectand deadline-uri;
- Orientare spre rezultate, gandire strategica, abilitati bune de planificare, nivel ridicat de integritate;
- Atitudine de rezolvare a problemelor.
HR SPECIALIST
0741-158 158