0746 188 012
claudia_indreica@psihoselect.ro
ro_RO
ro_RO en_GB
Psihoselect Psihoselect
  • Home
  • Despre noi
    • Echipa
    • Istoria Psihoselect
    • Programul HR Trainee
  • Servicii
    • Recrutare executive & middle management
    • Headhunting top management
    • Centru de evaluare si dezvoltare
    • Evaluarea personalitatii angajatilor
  • Caut un job
  • Job-uri disponibile
  • Blog
  • Contact
  • Home
  • Despre noi
    • Echipa
    • Istoria Psihoselect
    • Programul HR Trainee
  • Servicii
    • Recrutare executive & middle management
    • Headhunting top management
    • Centru de evaluare si dezvoltare
    • Evaluarea personalitatii angajatilor
  • Caut un job
  • Job-uri disponibile
  • Blog
  • Contact
  • Home
  • Blog
  • HR-ul sustine dezvoltarea business-ului?

Blog

12 feb.

HR-ul sustine dezvoltarea business-ului?

  • De Claudia Indreica
  • In Blog

Care este aportul HR-ului in Business? Este una dintre intrebarile pe care orice CEO, la un moment dat, o are in minte. Si te astepti la raspuns clar, dezirabil sa cuprinda si cifre, pentru ca orice evaluare are si o componenta calitativa si una cantitativa.

Lucrez mult cu oameni care sunt in pozitia de a conduce un business, indiferent ca se numesc CEO, GM sau Directori executivi. In acelasi timp, conduc o companie si am background in HR, combinatia fatala. Inteleg fiecare HR Manager cu care ma intalnesc😊, si empatizez cu fiecare CEO care asteapta rezultate evidente.

Si atunci, cum sustine HR un business in cresterea lui? Care sunt parghiile folosite pentru a face lucrurile sa se intample? Ieri m-am ambitionat sa le pun pe hartie. Nu sunt toate, mai sunt si altele, cu siguranta. Simplul fapt ca le avem intr-o imagine, ne ajuta. Stim la care dintre ele sa apelam, poate chiar ne facem o evaluare in companie. Unde suntem? Unde vrem sa ajungem?

Sa incepem:

1. Sistemele de HR si datele din interiorul companiei

e important sa recunoastem ca tehnologia si implementarea unor sisteme joaca un rol important in diferite procese de HR si nu numai. Tindem sa functionam precum o organizatie care se bazeaza pe date in planificarea activitatii noastre si in luarea deciziilor.

2. Sistem de management al performantei 

dezvoltam si implementam un sistem de lucru bazat pe performante ridicate, KPI-urile avand locul lor de onoare. Urmarim astfel evolutia organizatiei si prin sisteme de follow-up.

3. Dezvoltare organizationala

planificam si implementam programe create pentru cresterea eficientei. Rezultatele acestor programe contribuie la cresterea flexibilitatii  noastre ca si companie, pe o piata in continua miscare.

4. Implicarea (engagement) angajatului 

e esential sa cream si sa implementam politici care au drept scop cresterea gradului de implicare al angajatului in organizatie. Mai ales, implicarea lui in obtinerea rezultatelor asumate de departamentul din care face parte.

5. Managementul cunoasterii

 un aspect ignorat in multe organzitatii referindu-se la crearea, dobandirea si utilizarea cunostintelor pentru cresterea performantei.

6. Managementul talentelor & Dezvoltarea personala

astfel de programe create in organizatie au ca scop angajarea, dezvoltarea si pastrarea celor mai buni oameni in domeniile lor.

7. Invatarea si dezvoltarea

Crearea unui mediu organizational, care sa incurajeze angajatul sa invete si sa se dezvolte.

8. Relatiile dintre angajati

Construirea unui mediu bazat pe implicare si putere de decizie. In acest mediu, angajatii contribuie la dezvoltarea organizatiei, managerii sunt „echipati” cu instrumente, resurse si un cadru organizational care faciliteaza obtinerii rezultatelor.

9. Programele de compensare & beneficii

Alinierea programelor de compensare a personalului cu realitatea existenta in piata. Recunoasterea compensatiilor si a beneficiilor ca instrumente care conduc organizatia catre rezultate. Aceste rezultate vor contribui la atingerea obiectivelor pe termen lung  a companiei si angajatilor ei.

10. Responsabilitatea sociala a intreprinderilor (CSR)

Angajamentul pe care ni-l luam, sa ne gestionam afacerile intr-o maniera etica, si sa impactam pozitiv asupra mediul si societatea in care traim.

P.S. Hai sa completam impreuna lista. Viziunea ta contribuie la viziunea comuna a celor care activam in business. 😊

Drag,

Claudia

TrimiteWhatsAppLinkedInEmail
Cuvinte cheie:Ro

Ultimele articole

2023 – a new, atypical year for the labour market. What can companies and employees expect and what does the future bring?
16ian.,2023
2023, un nou an atipic pentru piața muncii. La ce să se aștepte companiile și angajații și ce ne aduce viitorul?
16ian.,2023
If you want to hire or to get hired, this is what job seekers expect and this is what the job market looks like
20sept.,2022

LinkedIn

Facebook

Contactează-ne

0746 188 012

office@psihoselect.ro

claudia_indreica@psihoselect.ro

Strada Mioritei, Nr. 2, Etajul 2, Cluj‐Napoca, Cod 400380, Jud. Cluj

Articol: "COVID-19 - Cum și-a adaptat Psihoselect comunicarea cu candidații și clienții în această criză? Cum au loc interacțiunile?"

Urmăreşte-ne

  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube

HR Corner

Fii la curent cu noutățile Psihoselect!

Proud member of:

COPYRIGHT © 2023. ALL RIGHTS RESERVED BY PSIHOSELECT

  • Termeni și condiții
  • Confidențialitate
  • Cookies