PROJECT MANAGER INSTALAȚII – Locație: Cluj-Napoca
(closed job)
Psihoselect realizează procesul de recrutare și selectie pentru o companie parteneră, specializată în construcții, pentru rolul de:
PROJECT MANAGER INSTALAȚII
Locație: CLUJ-NAPOCA
Rol: Responsabil pentru coordonarea lucrărilor de instalații, ca parte a echipei de coordonare a întregului proiect. Verificarea proiectului și a documentației, preluarea site-ului, verificarea situației din teren, efectuarea măsurătorilor preliminare, evidențierea oricăror probleme tehnice și soluționarea lor împreună cu echipa. Participă la selecția și evaluarea subcontractorilor în domeniul instalațiilor, organizează, programează și monitorizează lucrările în șantier.
Responsabilități:
- Coordonează și monitorizează lucrările de instalații din șantier, realizate de subcontractori, urmărește fazele de realizare a proiectului de instalații, intervine cu modificări și ajustări acolo unde este necesar;
- Este responsabil de controlul calității lucrărilor executate și de progresul etapelor de lucru, confirmând și gestionând cantitățile de lucrări executate și cantitățile de lucrări rămase de executat;
- Participă la realizarea bugetului inițial al investiției și la evaluarea impactului tehnico economic al lucrărilor suplimentare apărute în timpul execuției;
- Participă la întocmirea documentațiilor ce urmează a fi transmise spre ofertare a subcontractorilor; verifică și analizează ofertele primite asigurându-se de conformitatea acestora;
- Supervizează și instruiește subcontractorii în cazul unor cerințe speciale din partea Beneficiarilor;
- Propune soluții de optimizare fie în execuție, fie în vederea creșterii calității lucrărilor/reducerii costurilor de execuție și/sau a timpilor de execuție;
- Participa activ la întocmirea/actualizarea graficului de execuție și este responsabil de respectarea acestuia;
- Urmărește graficele de execuție impuse antreprenorului general/subantreprenorilor coroborat cu termene de livrare materiale/echipamente, astfel încât succesiunea activităților să fie respectată, iar eventualele decalaje/suprapuneri să poată fi gestionate fără impact asupra termenelor finale agreate;
- Participă la diferite ședințe în toate etapele proiectului, asigurând pregătirea adecvată a acestora;
- Se asigură de executarea lucrărilor în conformitate cu documentațiile tehnice elaborate; inventariază eventualele cerințe suplimentare ale beneficiarului evidențiind impactul acestora în desfășurarea proiectului;
- Tine legătura cu biroul de proiectare și participa activ la soluționarea și implementarea modificărilor cerute de beneficiar;
- Contribuie la crearea și implementarea de bune practici de șantier, procese și proceduri pentru îmbunătățirea performantei operaționale.
- Întocmește rapoarte de progres pentru lucrările de instalații din șantier și prezintă beneficiarului planificarea următoarelor etape de lucrări.
Cerințe:
- + 5 ani experiență în roluri de Project Management Instalații/Inginer Instalații;
- Studii superioare în domeniul instalațiilor sau relaționate;
- Experiență în coordonarea proiectelor de instalații industriale;
- Competențe tehnice relevante, cunoașterea standardelor și legislației în domeniu;
- Bune abilități de comunicare și coordonare echipe tehnice;
- Abilități de gestionare a situațiilor problematice din șantier;
- Cunoștințe în utilizarea pachetului MS Office (Excel, Word, Power Point), respectiv utilizarea aplicațiilor de tip Project management;
- Abilități de analiză, sinteză și prezentarea informațiilor;
- Foarte bune abilități de comunicare și de coordonare echipă;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu;
- Permis de conducere, categoria B.
HR SPECIALIST
0741-158 158